Prawdy o PentiumIV pożądam

Autor: Pollux (spam_at_won.pl)
Data: Sat 01 Dec 2001 - 16:00:35 MET

Parę dni temu sprzedawca w warszawskim MediaMarkecie
przekonywał gorąco mego przyjaciela, że ich zestawy z PIV
to mają inne, dopracowane PentiumIV i że nieprawda iż one
dokonują samoprzełączania w temperaturze powyżej 29 stopni na
częstotliwość o połowę niższą od "zakupionej".

Być może stało sie coś w Intelu, o czym nie wiem.
Czyżby przestali naciągać ludzi na PIV ???
Czekam na słowo prawdy ....Przyjaciel zwrócił się do mnie
z prośbą o radę, a ja nieco zdębiałem słysząc tekst sprzedawcy...

Proszę serdecznie o nieprzekonywanie mnie do procesorów
typu Athlon czy inny Duron, chodzi o to, jak jest w rzeczywistości
z PIV. Skąd zasięgnąć rzeczowej, fachowej informacji na
temat rzeczywistego zegara w PIV, etc...

Pozdrawiam

Pollux