Re: Prawdy o PentiumIV pożądam

Autor: Zhan (nospam_arturm_at_polnet.cc)
Data: Sat 01 Dec 2001 - 17:42:10 MET

> Parę dni temu sprzedawca w warszawskim MediaMarkecie...

Jakis miesiac temu tez znaojmy poprosil mnie zebym pojechal z nim do MM zeby
pomoc mu wybrac komputer. Zainteresowalem sie jednym zestawem, ktory na
tabliczce informacyjnej mial karte graf. opisana jako GeForce 32 Mb, zeby
sie upewnic spytalem sprzedawce czy ta karta to GeForce "jedynka",
sprzedawca (chyba ten sam ;)) zdecydowanie zaprzeczyl twierdzac, ze to sa
komputery skladanie przez nich (na kompie bylo napisane NTT) i ze oni do
swoich komputerow nie montuja GF jedynek w ogole!!!. Bylbym sie nabral, jak
pewnie wiekszosc klientow MM bdybym nie wyszperal przyklejonej do pudelka
kartki ze specyfikacja tego komputera gdzie jak byk napisane bylo GeForce
256 :). Zal mi sie potem tylko zrobilo dziadka, ktory przyszedl z wnuczkiem
kiedy widzialem chwile pozniej jak ww. sprzedawca namawia go na komp z
procesoram PIV i GF 2 MX 200 :((( twierdzac, ze to komputer wykonany wedlug
najnowszych technologii...

Niech to bedzie przestroga dla ludzi chcacych kupowac komputery w MM

pozdrawiam
Artur