Re: Prawdy o PentiumIV pożądam

Autor: Z. Sokolowski (soko_at_liwest.at)
Data: Sat 01 Dec 2001 - 16:20:30 MET

> Być może stało sie coś w Intelu, o czym nie wiem.
> Czyżby przestali naciągać ludzi na PIV ???
> Czekam na słowo prawdy ....Przyjaciel zwrócił się do mnie
> z prośbą o radę, a ja nieco zdębiałem słysząc tekst sprzedawcy...
>
> Proszę serdecznie o nieprzekonywanie mnie do procesorów
> typu Athlon czy inny Duron, chodzi o to, jak jest w rzeczywistości
> z PIV. Skąd zasięgnąć rzeczowej, fachowej informacji na
> temat rzeczywistego zegara w PIV, etc...
To co sprzedawca opowiedzial to komletny nonsens.
PIV na pewno nie redukuje czestotliwosci przy temp. 29 C.
Pracuja na pewno z podana czestotliwoscia przy tem. 60 C i wyzsza.
Przeprowadzane byly testy z PIV i AMD bez radiatora.
PIV zredukowal wydajnosc po kilkunastu sekundach , Athlon XP mial po 3 sek.
prawie 400 C i spalil
sie ....
Zrödlo inf. moge podac.

Zdzislaw