Re: Antena

Autor: Adam Zieliński (adamziel_at_go2.pl)
Data: Sun 21 Oct 2001 - 16:30:50 MET DST

Użytkownik Miron <poof_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9qoksp$lnk$1_at_news.tpi.pl...

> Są wzmacniacze o różnych stopniach wzmocnienia (podawane w dB). Ja
> stosowałem 35 dB, ale zasilany z zasilacza o regulowanym napięciu
> wyjściowym - maksimum wzmocnienia było przy 18 V - ale to tylko takie małe
> szczegóły techniczne. Nie przejmuj się za mocno tymi dB i V.

Nie masz racji Miron! - to, ze za bardzo nie znam na tych dB i V, nie znaczy
to, ze nie powinienem sie tym przejmowac... - to sa tak naprawde wazne
szczegoly techniczne dotyczace wzmacniacza, jego mocy - i trzeba sie tym
interesowac.
( - jezeli chcemy cos wiedziec, musimy sie tego kiedys nauczyc... -
prawda?! )

Dzieki za pomysl, tak zrobie!
Pozdrawiam.
Adam