Re: Co do Durona

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Sun 21 Oct 2001 - 17:26:22 MET DST

Użytkownik Krzysiek <silverman_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9qpp3n$go6$1_at_news.tpi.pl...

> co? gdzie? jakie kilkanasie proceny? w jakich aplikacajch?
> masz jakies testy :-)

Chodzi Ci o to, że napisałem mało konkretnie ?, chyba
troche sobie uśredniłem różnice pomiędzy sdram i ddr ;)

Różnica musi być bo jak sobie przetestujesz Sandra-memory
to na sdramach-kt133A+pc133 -fpu masz około 580MB/s a ddr266-amd761
około 830MB/s.

Dlatego największy dopał jest w Quake3, Mercedes Truck
i innych grach z ciężkimi teksturami..
Także kodowanie do divx, mpeg2, kompresja zip itp.
W powyższych zastosowaniach kilkanaście procent dopałki
masz spokojnie

Przy renderingu w 3dstudio niewiele daje ddr,
tutaj daje popis superwydajny FPU Durona/Athona.

Ładne porównania szybkości płyt dla ddr i sdr przy różnych zastosowanich
były zwłaszcza na www.aceshardware.com
i www.anandtech.com.

Dokładnych linków nie podam bo straciłem właśnie offline
i autouzupełnianie po reinstalce systemu ...

PeJot