Re: Antena

Autor: \(^.V.^\) (amulet_at_interia.pl)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 10:06:40 MET DST

Użytkownik "Adam Zieliński" <adamziel_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Miron <poof_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:9qjdtd$qfa$1_at_news.tpi.pl...

> budowy
> działa
> Mieszkam 50km od nadajnika umieszczonego na Palacu Kultury w Warszawie.
> Zwykla antena siatkowa ze wzwacniaczem zewnetrznym u nas w telewizorze
> Elemis dziala dosc dobrze - tak samo w radiu - nie wiem jak to bedzie przy
> podlaczeniu tunera radiowego z karta telewizyjna w komputerze??? Nie wiem
> nawet jaki bedzie odbior na samej karcie? - dopiero sie przymierzam do
kupna
> [...]
Antena siatkowa niestety nie pokrywa czestotliwosci radiowych wiem bo sam
chcialem ja wykozystac do radia, teraz mam odzielnie 2 anteny 1 do radia ze
wzmacniaczem w srodku i druga do TV tez z wzmacniaczem a to wszystko jest
polaczone z do takiego bialego pudelka ;) nie pamietam jak to sie nazywa,
potem juz 1 kabel do TV z rozdzieleniem na radio.