Re: Antena

Autor: Adam Zieliński (adamziel_at_go2.pl)
Data: Sun 21 Oct 2001 - 16:43:13 MET DST

Użytkownik (^.V.^) <amulet_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9qoob2$ihf$2_at_news.tpi.pl...

----------------------
> Antena siatkowa niestety nie pokrywa czestotliwosci radiowych wiem bo sam
> chcialem ja wykozystac do radia, teraz mam odzielnie 2 anteny 1 do radia
ze
> wzmacniaczem w srodku i druga do TV tez z wzmacniaczem a to wszystko jest
> polaczone z do takiego bialego pudelka ;) nie pamietam jak to sie nazywa,
> potem juz 1 kabel do TV z rozdzieleniem na radio.

A wiesz, o tym nie pomyslalem... - ze czestotliwosci radiowe i telewizyjne
sa inne - ze trzeba zastosowac dwie anteny. No nic, zobaczymy jak bedzie
dzialala wieza z telewizorem - moze sie jeszcze zdecyduje na ta antene
szerokopasmowa... ( - lub nawet te dwie anteny )
Jeszcze raz dziekuje wszystkim za pomoc - sporo sie od Was dowiedzialem!
Pozdrawiam.
Adam