Re: slaba wydajnosc GF 3

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 11:07:15 MET DST

"Eathan" <eathan_at_irc.pl> wrote in message news:9qogom$h34$1_at_news.tpi.pl...

> kolejny problem polega na tym ze np MaxPayne nie uruchamia sie - tzn
> dochodzi do ladowania etapu i generuje blad ...

Jakiej firmy ten gf3. Max payne wczesniej chodzil na rivie?
Sprawdz czy nie masz jakis konfliktow przerwan i ile masz przydzielonej
pamieci w biosie dla agp aperture size i daj 256.

> czy ktos molby mi cos poradzic i powiedziec jakich wynikow moge sie
> spodziewac na celeronie

raczej duzo wiecej procek nie chce sie wiecej krecic?

> i czy warto zmienic plyte i procka na celerona 1.2 (nowe jadro i wiecej
> pamieci cache)

lepiej wsadzic c800_at_1066

> a moze jakies PIII ok 800 Mhz

pIII do grania bez sensu

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!