slaba wydajnosc GF 3

Autor: Eathan (eathan_at_irc.pl)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 08:19:54 MET DST

Witam

wczoraj zakupilem geforca 3 creativa - wsadzilem do kompa
Asus P3b-F
Celeron 700 - dziala na szynie 75
390 MB RAM

pomijam ze padl win2k i nameczylem sie by go naprawic - wkoncu sie udalo
nie mialem jeszcze 3dmarka 2001 wiec sprawdzilem na wersji 2000
i ku mojemy zdziwieniu okazalo sie ze - wszsytkie dema chodzilo bardzo
plynnie
ale wynik jaki otrzymalem to 2000 punktow - dla porownania moje stara riva
tnt robila 1700
slyszalem ze 3dmark 2000 jest nie przystosowany do GF 3 ale dziala i powinno
byc ok 8000
zakladam ze moj Celeron spowolni wiec liczylem na 5000 punktow w 3dmark 2000
natomiast wyniki mnie lekko zaskoczyly

testowalem na sterownikach creativa opartych o detonatory 21.85
dzis chce zmienic stery na 21.83 bo to podobno finalna wersja a nie beta ...

kolejny problem polega na tym ze np MaxPayne nie uruchamia sie - tzn
dochodzi do ladowania etapu i generuje blad ...

czy ktos molby mi cos poradzic i powiedziec jakich wynikow moge sie
spodziewac na celeronie
i czy warto zmienic plyte i procka na celerona 1.2 (nowe jadro i wiecej
pamieci cache) a moze jakies PIII ok 800 Mhz

--
Eathan
eathan_at_irc.pl