Re: slaba wydajnosc GF 3

Autor: Eathan (eathan_at_irc.pl)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 11:56:42 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Jakiej firmy ten gf3. Max payne wczesniej chodzil na rivie?
> Sprawdz czy nie masz jakis konfliktow przerwan i ile masz przydzielonej
> pamieci w biosie dla agp aperture size i daj 256.

GeForce 3 to Creative z dodatkowa karta we/wy (VIVO)
Chodzil badzo ladnie na RIVIE TNT 1 ASUSa
konfliktu przerwan nie ma chodz win2k wsadza i tak wszystkie karty na jedno
przerwanie ... - ale asusowi to nie przeszkadzalo
pamiec dla AGP w biosie jest na 128

mysle raczej ze to wina systemu ale bardzo mi nie na reke reinstalacja
calosci ...

> raczej duzo wiecej procek nie chce sie wiecej krecic?

nie - tzn nie wyrabiala stara karta na magistrali 83 ... w grach sie
wieszal - reszta czesci bez problemu dzialala
i windows tez sie uruchamial i jak nie gralem to dzialal idealnie wiec -
dzis sprawdze tego celerona moze na nowej karcie pojdzie lepiej ...

> lepiej wsadzic c800_at_1066

a moze 1000 mhz ? nie jest taki drogi jak 1,2 i nie musze zmieniac plyty

> pIII do grania bez sensu

wiesz nie tylko gram ... mozna powiedziec ze granie to sprawa marginalna
a GF3 kupilem bo mialem okazje a pozatym mam niezly monitorek wiec chcialem
go dowartosciowac ...

--
Eathan
eathan_at_irc.pl