Re: Iskra z monitora

Autor: Piotr Klaban (makler_at_oryl.man.torun.pl)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 11:04:19 MET DST

In article <9qmn6s$dc3$1_at_kujawiak.man.lodz.pl>, Piotr J. Podsiadly wrote:
> Mialem dokladnie to samo iskry spod wylacznika i troche dymu,
> o ile dobrze pamietam to chyba nie tylko wylacznik poszedl,
> naprawial mi to cudo kolega i wspominal tez cos o pozystorze
> (chyba o tym w petli rozmagnesowania kineskopu), w kazdym razie
> calosc kosztowala ok. 35 PLN

Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Rozłożyłem obudowę monitora,
poprzyglądałem się i faktycznie - "odlutowała" się jedna
z końcówek włącznika monitora - i to było wszystko co trzeba
było naprawić. Lutownica, trochę cyny - i monitor znowu działa.

Dzięki za pomoc, zaoszczędziło mi to masę kłopotu i nie tylko.

--
Piotr Klaban