Re: athlon1.4 vs celek1.2

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 21:20:01 MET DST

Niejaki(a) Vetch <vetch_at_magot.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):
> 1333)
>
> nie istnieją dobre płyty do procków amd.

amd 761 to co? pies? :P

> b-marki.
>
> Testy są dla maniaków, którzy nic innego na komputerze nie robią, tylko
> benchmarki jeden za drugim odpalają ;-)

albo robia animacje w 3dstudiomax, konwertuja vob->avi, itp, itd...

> Ja pracuję na kompie i wymagam od niego 100% stabilności, czego wogóle nie
> mogę powiedzieć o duetach KT+amd.

no coz, jak sie bierze plyte pc shiots + amd, naklad sie na to cooler od
486 a potem narzeka...

> nie
> porazka!!!!
>
> gadasz tak sobie, czy przetestowałeś ?

wloz mi tu i teraz na i815 1giga (albo 2giga) ramu. a teraz popatrz na
plyty dualowe. widzisz tam jakies na i815, mimo tego, ze i815 ma
mozliwosc dual'a?

> A porażka, to via+amd ;-)

porazka to via+intel :P na dosie naczy sie ;P

> Bawi mnie, kiedy widzę tę żałosną walkę maniaków o "godność" amd,
> której nigdy nie miało, ze względu na kiepską jakość swoich produktów.

tak, ja tez wole ferrari od merca... ;P

> Amd jest dobry dla królików doświadczalnych.

p4 tez ;P

> Do poważnych zastosowań nadaje się tylko Intel, twórca architektury x86,
> który ściśle współpracuje z MS'em.

do powaznych zastosowan to sie bierze 64 procesorowego sun'a, ktoremu
intel do piet nie dorasta ;P albo system na novellu.

a mnie scisla wspolpraca z ms zwisa, ja tej firmy nie lubie, a win2k
uzywam, bo to jedyna platforma, ktora wspolpracuje z moim trio:
celeron400, procomp b687 (bx), zoltrix spirit. bo dos sie wypartala na
stabilnym rozwiazaniu intela... ;)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Jesse - Fallout2 Dev. (Interplay)______________|