Re: Intel wins ;-)

Autor: Vetch (vetch_at_magot.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 10:46:06 MET DST

Hej !

Siakiś "Witold Wilk" <maniack_at_tychy.com> napisał

> amd 761 to co? pies? :P

Haha... tylko jakoś mało popularne :-)

> albo robia animacje w 3dstudiomax, konwertuja vob->avi, itp, itd...

dobra, dobra... nie ściemniaj.
Wiadomo, że są maniacy, którzy TYLKO testują... testują... testują...

> no coz, jak sie bierze plyte pc shiots + amd, naklad sie na to cooler od
> 486 a potem narzeka...

Rozumiem że ignorancja, to najlepsza obrona z braku argumentów ;-)

> wloz mi tu i teraz na i815 1giga (albo 2giga) ramu. a teraz popatrz na
> plyty dualowe. widzisz tam jakies na i815, mimo tego, ze i815 ma
> mozliwosc dual'a?

Mowa była o wydajności, a nie wielkości obsługiwanej pamięci.
Mnie 512MB spokojnie wystarcza.
A Ty, znowu wykręcasz kota ogonem z braku argumentów...
Lubię takie rzeczowe rozmowy ;-)

> porazka to via+intel :P na dosie naczy sie ;P

your choice ;-)

> tak, ja tez wole ferrari od merca... ;P

A na razie, jak widać po cenie i jakości,
ten "ferrari" to tak na prawdę polonez ;-)

> p4 tez ;P

Wszystkie znane firmy produkują serwery, wyłączając potężne maszyny
risco'owe,
w oparciu właśnie o Xeona, P3 i P4, jakoś o amdkach nic nie słyszałem...
Pokaż mi chociaż jeden serwer na amd, wyprodukowany przez IBM'a, lub
Compaq'a,
to Ci uwierzę ;-)

> do powaznych zastosowan to sie bierze 64 procesorowego sun'a, ktoremu
> intel do piet nie dorasta

... a tym bardziej amd, który robi dobre chipy do serwerowych kart
sieciowych,
ale nie procesory ;-)

> ;P albo system na novellu.

System plików na novellu ?
MS ma już połowę udziału w rynku oprogramowania serwerowego,
gdzie reszta jest podzielona pomiędzy wiele firm.
Novell ma w tym nędzne 15 % udziału i ciagle spada.

Głównym poważnym zastosowaniem serwerów są bazy danych
i ich udostępnianie w www.
"Niestety", do tych zastosowań, większość firm używa
sprawdzonych i poważnych maszyn z prockami Intela...

Polecam Tobie i innym, oraz ignorantom, którzy uważają że
MS jest "be" z powodu samej nazwy, lekturę strony
korporacji TPC:

http://www.tpc.org/

z której raportów jasno wynika, czyje rozwiązania są na bieżąco
stosowane, czyje są najlepsze i najszybsze...
Jeśli ktoś nie chce tego czytać, podpowiem... MS + Intel rządzą.
Wbrew pozorom, unix jakim jest Solaris z softem SymfoWare,
czy IBM AIX z Oraclem, (przy których linux z mysql, to
dziecinna zabaweczka, hehehe ;-), nie mają szans do duetu
MS Windows DataCenter + SQL 2000.
Poważne korporacje wybierają soft MS'a czy to się wielu młotkom
podoba czy nie.
I nie pomoże tu nędzna demagogia w stylu, że MS ma dobry marketing.
MS ma po prostu najlepsze produkty.

> a mnie scisla wspolpraca z ms zwisa,

szanuję Twój wybór ;-)

> ja tej firmy nie lubie,

no, to chyba wystarczający powód do "obsrywania" jej
produktów przez wielu "fachowców" ;-)

> a win2k uzywam, bo to jedyna platforma, ktora wspolpracuje z moim trio:
> celeron400, procomp b687 (bx), zoltrix spirit. bo dos sie wypartala na
> stabilnym rozwiazaniu intela... ;)

dos, to się wypartala na "stabilnym" amd ;-)
Więc, co tu wymagać aby tym bardziej stabilność jakąś
amd w windows wykazał...

Do reszty postów w tym wątku nie odpisuję, bo szkoda mego czasu ;-)
Na tym kończę, a tym co mają jeszcze troszkę rozsądku, radzę
przetrzeć oczka i spojrzeć dalej niż na własne podwórko, na
którym rządzi klubik maniaków amd ;-)

Pozdrowienia
Vetch
http://vetch.magot.pl/