Re: athlon1.4 vs celek1.2

Autor: Vetch (vetch_at_magot.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 09:22:00 MET DST

Hej !

Użytkownik "Kazimierz Ambrozkiewicz" <akazik_at_chello.pl> napisał
> Warto bezsprzecznie poczekać na Palomino (Athlon XP) np. 1500+ (zegar
1333)
> i na dobra plyte na KT266A.

nie istnieją dobre płyty do procków amd.

> KT266A w testach wypada ok 40% szybciej od KT266 - sprawdz w sieci
b-marki.

Testy są dla maniaków, którzy nic innego na komputerze nie robią, tylko
benchmarki jeden za drugim odpalają ;-)
Ja pracuję na kompie i wymagam od niego 100% stabilności, czego wogóle nie
mogę powiedzieć o duetach KT+amd.

> Athlon XP ma oprocz nowego 3dnow Professional ma takze SSE wiec o celku
nie
> mysl nawet.
> Po drugie DDR-y tanieja, a wydajnosc 815-ki i pc133 SDRAM-ow to
porazka!!!!

gadasz tak sobie, czy przetestowałeś ?

A porażka, to via+amd ;-)

Bawi mnie, kiedy widzę tę żałosną walkę maniaków o "godność" amd,
której nigdy nie miało, ze względu na kiepską jakość swoich produktów.
Amd jest dobry dla królików doświadczalnych.
Do poważnych zastosowań nadaje się tylko Intel, twórca architektury x86,
który ściśle współpracuje z MS'em.

Pozdrowienia
Vetch
http://vetch.magot.pl/