Re: Ile moge wziac za...

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 21:31:13 MET DST

Niejaki(a) Sebastian Bialy <heby_at_poczta.onet.pl> w grupie pl.comp.pecet
doznal(a) olsnienia i napisal(a):
> Mam Winfats ATA 100 od ok. 3 miesiecy -

moj poszedl w 13 miesiacu ;)

> najmniejszego problemu - chodzi
> z dyskiem Fujitsu 40G olej, 5400. Osiagi super, UDMA5, zadnych bledow,
> chodzi bezawaryjnie. Plyta Asus P2B-F.

chodzil z teaciem cdw54e, i seagate'em u10 15giga. seagate na udma66, a
tik na mdma33. bezproblemowo, potem zaczal tracic sterowniki co
wlaczenie -> co kazde wlaczenie windowsow sie instalowal na nowo. potem
mu dziwnie zniklo dma, chodzil tylko i wylacznei w pio. potem zaczely
sie jajca z obsluga, bo wywalilo mi partycje na seagate'cie, a tik nie
potrafil nagrywac... potem przestal wogole widziec cokowliek przy
starcie, tzw. bylo ~30% szans, ze wykryje cos przy starcie...

> 2.4.x chyba dopiero obsluguje CMD649 - ale jak juz odpalisz to jajko, to
> nie ma rowniez zadnych problemow.

wtedy jeszcze oficjalne 2.4.x nie bylo, byly tylko bety, ale nie
obslugiwaly. a teraz to sie nie dowiem, bo wogole nie dziala... zaczal
wywieszac sie w biosie...

> Eeee, chyba kolega nie potrafi go uzywac ... mam jeszcze 2 znajomych
> ktorym podobnie chodzi super i bez bledow.

a jak dlugo? 3 miesiace? w trzecim miesiacu to moze i bylo ok, ale w 13
zaczlo sie niezle dziac...

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|