Re: jaki sprzet ?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 21:52:57 MET DST

Niejaki(a) abs <abs_at_alpha.net.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)

olsnienia i napisal(a):

> E, te plyty wcale nie sa zle. Tylko brak wiekszych mozliwosci krecenia...

dokaldasz 100 zet, masz microstara, a 100 zet mniej to jest athlon 1.2,
zamiast 1.4, 1.2 krecisz na 1.4 masz to samo, z lepsza plyta ;)

> No widzisz, a kasy duzo nie mam.

wiec sdramy?

> No to teraz mi namieszales :)

skoro nie masz kasy, to tanije wyjdzie Ci kupic msi k7t turbo (lub turbo
le) z sdramami, wyjdzie Cie to bardzo podobnie, a taniej :)

> A teraz jeszcze bardziej :)

heh ;)

> No wlasnie. 500 zet.

512mb sdram to jest 350... ;)

> i chyba jednak taki uklad mi sie bardziej oplaca. A co z kreceniem
> magistralą ?

lubisz tracic dane z dyskow, miec czestszed pady, itd? :)

> Az tylu ne potrzebuje :)

ale jak wyglada! :) no a zawsze moe ise przyda.

ja bym bral na Twym miejscu:

tb 1.2 (do krecenia na 1.4) 550
msi k7t turbo le 500
256mb ramu 150

wsio, rozwiazanie sprawdzone, dzialajace :) a poprzednie:

tb 1.4 650
ecs k7s5a 350
ddr 256mb 250

msi k7t wychodzi 50 zet taniej, chybva, ze wezmiesz 512mb sdramu...
wtedy masz 150zet drozsze od ecsa. IMO lepiej to pierwsze, ale twoj gust
:)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|