Re: Ja znowu o monitorach :)

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 10 Oct 2001 - 08:29:08 MET DST

> "WiktorM" <wiktorm_at_tnij.to.cad.pl> wrote in message
> a nie lepiej kupic sony CDP 220E za 1100? Jednak ma najlepsza jakosc obrazu
> (porownywalem z klkunastoma innymi 17-kami) - takie jest moje skromne
> zdanie.

A czy zadałeś sobie zasadnicze pytanie do czego ma być ten monitor i jak często
go bedziesz używał!!!
Za kilka (2-7) stówek więcej bedziesz miał super 19 która bedzie o niego lepsze
od tych które wymieniłeś. Wtedy to zobaczysz co to oznacza odlądanie DivX czy
praca w prog. graficznych różnego typu albo gry.
masz jeszcze inne wyjście oszczędzić przynajmniej 4 stówki kupując monitor
tańszy.
Szczerze mówiąc nie rozumiem ludz którzy chcą kupować wypasione, super dobre
17"...
Pozdruffka
adadur