Re: jaki sprzet ?

Autor: abs (abs_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 08:13:09 MET DST

> wiec wolisz cene niz jakosc? to moze Cie kosztowac...

E, te plyty wcale nie sa zle. Tylko brak wiekszych mozliwosci krecenia...

> szczegolnie, ze
> duzo konwersji. ale to jest kwestia gustu. ja bym tam wolal kupic sobie
> takiego abita kg7, ale to jest kooooszt... 2x wiekszy niz ecs. msi ma
> jakies dziwne te plyty na kt266, do teo nie sa jakies ciekawe - ani
> wyposazeniem, ani cenowo...

No widzisz, a kasy duzo nie mam.

> mozna by tez wziac msi k7t turbo limited edition, to jest dopiero plyta,
> za niecale 500 et teraz, oglnie bardzo stabilna, wydajna, krecliwa... no
> i masz taniej ram - bo uzywasz sdramow. roznica w wydajnosci jest lekka,

No to teraz mi namieszales :)

> ale w Twoim przypadku polega sie glownie na mocy przerobowej procesora.
> przy naprawde wydajnym wiatraku to moze nawet i przekrecilbys 1.2 na 1.6
> i mialbys dodatkowa moc... cos takiego jak p4 2ghz ;)))

A teraz jeszcze bardziej :)

> w sumie... ale 512 tez by bylo warto, to jest okolo 500 zet

No wlasnie. 500 zet.

> jeden i ten sam procesor. tylko ,ze na ecs'ie jest dosc trudno podkrecac
> procesory, wiec predzej tb 1.4. zaplacisz wiecej za procesor, ale za to
> zaplaciles mniej za plyte.

i chyba jednak taki uklad mi sie bardziej oplaca. A co z kreceniem
magistralą ?

> a przy dobrym coolerze nie ma sprawy -
> chodzi tutaj m.in. o coolermastera ep5-i11-a1, i tym mu podobne.

OK, tego bede szukal.

> kup sobie big'a jakiegos, to jest wiecej o te 50-100 zlotych (np.
> codegen), ale za to wlezie ci tych urzdzen 5 czy 6...

Az tylu ne potrzebuje :)

Dzieki za rady,
ABS