Re: Wygodne krzesło komputerowe

Autor: Tomasz Dąbrowski (tomek.dabrowski_at_BEZSPAMUPROSZEargos.com.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 08:33:13 MET DST

Użytkownik "Wiktor Sywula" <wswiktor_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości

> Drewno sosnowe, lakierowane,
> brak części mechanicznych - 120 zl :-))

Ja natomiast proponuję krzesło komputerowe CAC 65B ze wspomaganiem ruchu
obrotowego i czujnikami pocenia. W stanach zwiększonego pobudzenia
użytkownika system dokonuje automatycznej korekcji ustawienia siedziska, co
powoduje zwiększenie ucisku na tętnice udowe, a tym samym lepsze ukrwienie
mózgu.
Zintegrowane z systememe napędy dysków halonowych umożliwiają zapis
indywidualnych ustawień poszczególnych użytkowników, a mikrofalowe
przekaźniki zapewniają możliwość wymiany danych z przenośnymi urządzeniami
standardu PIXI.

Tyle moich sugestii 8-)
Tomek