Re: Ja znowu o monitorach :)

Autor: Roy (roy_gdansk_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 13:43:08 MET DST

Ostatnio wymienialem monitor i orientuje sie dobrze zarowno w cenach jak i
jakosci - dobry monitor 19 calowy kosztuje 3000 zl - monitor tej samej klasy
ale 17 calowy 1100 zl (Sony E440 i E220) , Philips 19 calowy prawie 4000 zl.
A byl tez jakis 19 calowy za 1300 zl. ale wlasciwie byl to telewizor -
banka, plamka 0.30 i jakosc obrazy taka ze w rogach zamiast kolorow byly
plamy, do tego odbarwienia w tle , falowanie (mozliwe ze zaklocaly mu prace
inne monitory) a biel byla taka jakas ciemna. Poza tym Sony ma wzmocnione
dzialko elektronowe tak ze po kilkunastu latach nic sie z tym elemnetem stac
nie powinno, czego niestety nie moge powiedziec o moim starym monitorze
Hyundai i LG kolegi. Zreszta jak ktos nie widzi bledow w monitorze niech
kupuje najtanszy - ja mam moim zdaniem najlepszy monitor za rozsadna cene
dostepny w tej chwili na rynku bo po prostu porownalem kilkanascie modeli
innych producentow - staly obok siebie podlaczone do tego samego kompa i 3
modele Sony E220 byly wzorowe.
pzdr roy