Re: Padł monitor

Autor: Uncas (chris_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 21:42:36 MET DST

Maestro / nET#47" napisał

> dioda.

> Ja mam podobnie (AOC 9GLrsA). Dioda na chwilę się zapala na żółto, i
> później sam się wyłącza. Możesz nacisnąć włącznik 2 razy, i będzie to
> samo.
> Ale doszedłem do tego, jak to zrobić - j*bn*ć w "sufit" monitor (tj. w
> górną ścianę) - zazwyczaj wtedy się włącza. Jak nie, to spróbuj
> jeszcze ze 2 razy. Jeśli to nie pomoże, powiedz, by Ci wymienili.

Pukałem go lekko ale nic nie dało, mocniej raczej nie będę próbował bo nie
warto.
Poza tym trochę śmierdzi, a tuż przed całkowitym padem syczał chyba z
minutę.
Tu się nic nie poradzi.

> A ja go lubię. Tani i dosyć fajny.

:-) Chodziło mi o to, że podejrzewałem jakąś wadę...
Naprawdę zdziwiłem się, gdy monitor ingerował w w działanie systemu
- dławienie się muzyki w winampie przy uruchamianiu plug-in'a "geiss"

> wtedy syczał
> U mnie nie syczy, a przełącza dosyć szybko.

Tylko masz trochę inny model.
Mój stary ctx też nie syczy i przełącza rozdzielczości szybko i bez stuków.

--
Pozdrawiam Uncas
Znawca flirtuje na plaży z najbledszą dziewczyną,