Re: Padł monitor

Autor: Uncas (chris_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 21:29:38 MET DST

"ein" napisał

> > Witam!
> > Właśnie padł mi monitor AOC ....

> ojojoj...jaki model?
> ja mam 7klr+

Ten tylko bez plusa.

Jak jest u Ciebie ze zmianą rozdzielczości?
Bo u mnie raz, że monitor strzelał (ale wiem, że niektóre typy tak mają)
dwa - syczał ze 3 sekundy przy zmianie rozdzielczości na1024*768
to jescze gdy włączałem w winampie plug-in "Geiss" (zmiana rozdz.na 800*600)
muzyka chwilowo przerywała.
Raz monitor nagle całkowicie się rozregulował
a po wyregulowaniu kształtów następował recall przy każdym restarcie kompa
 (m.in. kontrast na max) jeszcze przed ładowaniem się windy.
Ogólnie każda zmiana rozdielczości wywoływała niemiłe wrażenia
i właściwie czekałem kiedy ten monitor padnie.

> 5 dni...pedz/dzwon do sklepu i walcz o swoje. jezeli beda ok to po prostu
> dadza nowy (jak nie dziala to nie dziala...tu nie ma tlumaczenia typu nooo
> wie pan przeciez ten typ tak ma te migotanie to taka dodatkowa f-ja itd
itp)

> suma zadzwon do sklepu - powiedz ze rekojmia, ze 5 dni, ze nie swieci i co
> proponuja a potem podejmij dec

I tak właśnie zrobię.

--
Pozdrawiam Uncas
Gdy uda Cię Twoją rzeczywistość potraktowac jak marzenie,