Re: Cennik gieldy we Wroclawiu

Autor: Toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 19:28:37 MET DST

januszek <januszek_at_antyspam.rubikon.pl> wypowiedział(a) się w
następujący sposób:
> Toltek wrote:

> A ja widzialem, ze te same firmy, ktore sprzedaja w sklepach, na
> gieldzie stosuja ceny nizsze. Roznica dochodzi nawet do 15%.

Jakies przyklady?
Swego czasu potrzebowalem kopic Rive m64, wiec poszedlem na gielde - bo
tam taniej(sic!). W koncu kupilem za taka sama cene (bo taniej nie
bylo, a byly na kazdym stoisku) jak w np.AGE-u. Do tego trzeba doliczyc
wejsciowke, podeptane buty, okolo 1.5 straconej godziny w niedziele
RANO!
Nie przecze jednak, ze jest mozliwosc kupienia calego zestawu
komputerowego taniej niz w sklepie, a czasmi niektorych podzespolow.
Niestety nie jest to juz, tak jak przed laty,
NDARD:-(

Czasami mozna sie tez naciac, kupujac drozej:-) Wedlug mnie najlepsi w "naciaganiu" sa kolesie majacy swoje stoisko, przy wejsciu na mala sale (nie Ci pod samym oknem, ale Ci po drugiej stronie wejscia przy oknie) oraz panowie sprzedajacy na malej sali w samym rogu, niedaleko facia gadajacego do siebie i mikrofonu:-)

Toltek,

z dolu pozdrawiajacy.