Re: Padł monitor

Autor: Leon Art (leonartxiii_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 22:44:17 MET DST

Witam :)

Użytkownik "Uncas" <chris_w_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Właśnie padł mi monitor AOC - nic nie wyświetla, świeci się tylko dioda.
> Od początku mi się nie podobał
> - dośc, że strzelał przy przełączaniu rozdzielczości to jeszcze wtedy
syczał
> i wogóle trwało to bardzo długo.
> Ale do sedna - mam go od 5 dni, gwarancja "door to door"
> ale wolałbym od razu wymienić na nowy w sklepie.
> Jakie są na to szanse? Czy mogę się podeprzeć rękojmią?
> Czy wogóle po tak krótkim okresie,
> sklep nie ma obowiązku wymienić towar na sprawny?
/ciach/

hmm... jezeli dobrze pamietam to mozna upominac sie o wymiane sprzetu
na nowy po trzech naprawach, w okresie gwarancji

a tak na marginesie to nie masz przypadkiem jakiegos
kwiatka nad monitorem ???
bo to o czym piszesz - wyglada mi na zalanie monitora ;)
a szczelanie przy zmianie rozdzielczosci - to nic dziwnego
przyklad monitory - OPTIView ;)

pozdrawiam LeonArt