Re: Padł monitor

Autor: Maestro / nET#47 (revanger_at_kki.REMOVE.net.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 19:23:34 MET DST

Użytkownik "Uncas" <chris_w_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Właśnie padł mi monitor AOC - nic nie wyświetla, świeci się tylko
dioda.
Ja mam podobnie (AOC 9GLrsA). Dioda na chwilę się zapala na żółto, i
później sam się wyłącza. Możesz nacisnąć włącznik 2 razy, i będzie to
samo.

Ale doszedłem do tego, jak to zrobić - j*bn*ć w "sufit" monitor (tj. w
górną ścianę) - zazwyczaj wtedy się włącza. Jak nie, to spróbuj
jeszcze ze 2 razy. Jeśli to nie pomoże, powiedz, by Ci wymienili.

> Od początku mi się nie podobał
A ja go lubię. Tani i dosyć fajny.

> - dośc, że strzelał przy przełączaniu rozdzielczości to jeszcze
wtedy syczał
> i wogóle trwało to bardzo długo.
U mnie nie syczy, a przełącza dosyć szybko.

--
/* Let the nET go straight ahead!
   maestro_at_quark inside nET#47 and...