Re: Co do Durona

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 22:01:26 MET DST

Niejaki(a) GLide <glide_at_kreacja.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):
> Do o/c polecalby bardziej EPOXA lub ASUSA.

epoxa nie widzialem, co do asusa mam mieszane odczucia, bardziej od
niego do grzebania, dokrecania srubek wolalbym abita, a do dzialania
bezproblemowego z dobrym o/c - microstara

> Tego ostatniego mam
> przyjemnosc uzywac. Cena umiarkowana opcjonalny kontroler Promise a
> poza tym najstabilniejsz plyta z jaka mialem doczyniena.

ja tez. ale jakos mi sie przynajmniej odczuwa, ze sie przeplaca za
marke... IMO wolalbym abita predzej, cenowo dosc podobnie, a abit u mnie
ma ogolne uznanie - wszelaki abity (niektorzy mowia, ze na bx133 byly
ostatnimi dobryi abitami, ale ja mialem do czynienia z kt7 i kg7 - mile,
wredne, drogie, ale naprawde dobre. po skonfigurowaniu oczywiscie :) ).

> Dobry pomysl - sam tak zrobilem. Mimo dosc sensownych aktualnie cen
> DDRow do zastosowan typu CAD lepiej IMHO kupic wiecej pamieci (nawet
> jesli a to byc SDR)

pozatym na rdzenia via kt133a wlazi 1.5giga w 3 kosciach, a kosci 512meg
mozna dostac za 250-300zl od sztuki. tanio i b. dobrze... :)

> No chyba nie do konca :-) bo przeciez i tu i tam jest FSB 133 tylko,
> ze w jednym wypadku na jednym zboczu sygnalu, w drogim na obu.

no w sumie, ale mi by sie wydawalo, ze bylby problem np. z
synchronizacja... moze by dzialalo, ale mogloby sie to skonczyc mniejsza
stabilnoscia, ale to jest tylko takie gadanie :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Jeremy B. - Fallout2 Dev. (Interplay)__________|