Re: Co do Durona

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 15:54:41 MET DST

On Thu, 25 Oct 2001 22:01:26 +0200, Witold Wilk <maniack_at_tychy.com>
wrote:

>epoxa nie widzialem, co do asusa mam mieszane odczucia, bardziej od
>niego do grzebania, dokrecania srubek wolalbym abita, a do dzialania
>bezproblemowego z dobrym o/c - microstara
Microstar jest rzeczywiscie bezproblemowy, ale sama wydajnosc plyty
nawet w najnowszych wersjach jest najwysej nprzecietna, a jesli juz
podkrecamy to wszystko powinno pracowac max wydajnie. Asusa polecam bo
sam lubie troche pogrzebac w komputerze i to co zauwarzylem to Asusus
jest najsatbilniejsza INHO plyta w swojej klasie. Doskonale znosi
wysokie FSB i jest megastabilna (osobiscie nie mmialem u siebi
estabilniejszej plyty - moze BH6 byla porownywalna :-) co zadaje klam
wszystkim specjalistom twierdzacym, ze VIA jes bee, niestabilna.
Plytka ma wszystko co jest potrzebne do krecenia (do wyboru DIP
switche dla hardcorowcow lub soft menu). Jedyna dla mnie wada tej
plyty to tylko 5PCI.
Epox tez jest niezly do krecenia, mma co prawda mniej roznych fsb, ale
AFAIR montuja jakies ulepszone stabilizatory napiecia.
No i do tego ma wiecej PCI ;-)

>ja tez. ale jakos mi sie przynajmniej odczuwa, ze sie przeplaca za
>marke... IMO wolalbym abita predzej, cenowo dosc podobnie, a abit u mnie
Ostatnio A7V133 wcale nie kosztuje wiecej niz analogiczne Abity a
niewiele wiecej niz MSI.

>ma ogolne uznanie - wszelaki abity (niektorzy mowia, ze na bx133 byly
>ostatnimi dobryi abitami, ale ja mialem do czynienia z kt7 i kg7 - mile,
>wredne, drogie, ale naprawde dobre. po skonfigurowaniu oczywiscie :) ).
IMHO KG7 to rzeczywiscie dobry sprzet, co do KT7 to troche mi podpadli
(jakosc i ostatnie problemy z biosami pod XP)

>pozatym na rdzenia via kt133a wlazi 1.5giga w 3 kosciach, a kosci 512meg
>mozna dostac za 250-300zl od sztuki. tanio i b. dobrze... :)
Juz lece na zakupy! ;-)

>no w sumie, ale mi by sie wydawalo, ze bylby problem np. z
>synchronizacja... moze by dzialalo, ale mogloby sie to skonczyc mniejsza
>stabilnoscia, ale to jest tylko takie gadanie :)
Ja tylko mialem na mysli to co napisalem tzn. ze w obu wypadkach FSB
jest rowne 133 :-) bo z laczenia obu typow pamieci nic dobrego by
chyba nie wyszlo.

Pozdro
GLide