Athlon 1.1@1.2 :)

Autor: Alti (alti_at_garbomania.com.pl)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 00:21:46 MET DST

Czesc.
Dlugo sie powstrzymywalem z kreceniem bo nie chcialo mi sie zdejmowac
wentylatora zeby zamalowac mostki az wczoraj zaczalem sie bawic bez
zamalowywania i..
MSI K7T turbo , Athlon 1.1 / fsb200 (GF 2 GTS).
W biosie zmienilem mnoznik z 11 na 11.5 pozniej na 12 i niestety nic.
Pomyslalem ze to wina tych nieszczesnych mostkow ale pokusilo mnie zeby
zmienic fsb na 110 ze 100 oryginalnych i mam 1210MHz;)) W 3dmarku2001 mam
roznice z 3040 na 3210pts a z detkami 21.83 to 3310pts Niestety w sandrze
przy video information detki z serii 21 zawieszaja obraz (jakies linie i
pasy) ale po omacku da sie go wylaczyc bez resetu.. Mam tylko jeszcze jedno
pytanie: dlaczego mnoznik nie chcial nic zmienic? Mostki mam placzone
fabrycznie czy nie? Jakie ludzie osiagaja wyniki w kreceniu na tej plycie?
Pozdrawiam
Wojtek