Re: Co do Durona

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 13:53:16 MET DST

On Thu, 18 Oct 2001 22:31:43 +0200, Witold Wilk <maniack_at_tychy.com>
wrote:

>spelani jak najbardziej, swietna plyta, dobra w o/c, dstabilna,
>bezproblemowa...
Do o/c polecalby bardziej EPOXA lub ASUSA. Tego ostatniego mam
przyjemnosc uzywac. Cena umiarkowana opcjonalny kontroler Promise a
poza tym najstabilniejsz plyta z jaka mialem doczyniena.

>wpakujesz dobre ramy wytrzymujace cas2 na 133mhz (infineon), przekrecisz
>procesor na magistrale 133 zmniejszajac mnoznik do 7x lub 7.5x.
Dobry pomysl - sam tak zrobilem. Mimo dosc sensownych aktualnie cen
DDRow do zastosowan typu CAD lepiej IMHO kupic wiecej pamieci (nawet
jesli a to byc SDR)

>nigdy na oczy hybryd nie widzialem :) a typow raczej nie powinno si
>mieszac, tak mi sie zdaje, bo przeciez na chlopski rozum - jedne chodza
>na 133, a drugie na 266...
No chyba nie do konca :-) bo przeciez i tu i tam jest FSB 133 tylko,
ze w jednym wypadku na jednym zboczu sygnalu, w drogim na obu.
A poza tym to racja.

Pozdrawiam
GLide