Re: Jakie CDRy na *ważne* dane w firmie?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 22:49:10 MET DST

Niejaki(a) Michal Kochanowicz <mkochano_at_volt.iem.pw.edu.pl> w grupie
pl.comp.pecet doznal(a) olsnienia i napisal(a):
> Jakie płyty CDR polecilibyście do trzymania ważnych danych w firmie?

TDK. Only TDK. Przetrzyma nawet i wojne nuklearna. moga byc tez
Verbatimy, ale produkcji tylko irlandzkiej, odpadaja tajwanskie, moga
byc tez BASFy Ceramguardy (bardzo malo rysliwe).

> Dane znajdujące się na tych płytach muszą przetrwać 5 albo 6 lat (nie
> pamiętam dokładnie, reguluje to ustawa).

TDK wytrzymaja nawet wiecej. co do verbkow - ja im jakos nie ufam, rozne
mi sie juz zdarzaly :/

> I gdzie w Warszawie można je
> kupić --- giełda odpada, bo potrzebna jest faktura.

oj nie wiem :/ ale fakturke to w kazdym sklepie wystawia, tylko trzeba
znalezc tani lub "ugodowy" :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__________txt by: Nick - Fallout2 Dev. (Interplay)______________|