Re: 350zł na obudowe to nie za duzo?

Autor: Larus (larus_at_silesianet.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 11:17:55 MET DST

On 3 Sep 2001 00:28:28 +0200, FunkyKowal_at_wp.pl (Funky_Kowal)
nagryzmolił:

>A bydowa "klatki" nie ma znaczenia... bo wiesz jak powietrze ma wiele
>przszkod do pokonania to i halas bedzie wiekszy, prawda?

No fakt, mozna jak Arur radzil, wyciac ta oslone wiatraka z tylu
zasilacza... ale...... ja bym sie do tego nie posuwal :-)

>Abit BF6
>To chyba wszystko...

OK. Czylis pokojnie IMHO mozesz puscic wiatrak na 7V jesli masz dobrze
wentylowana obudowe - masz otwarta czy zamknieta bude ?

>To ja chyba nie zaryzykuje... chociaz mam chyba jakis stary zasilacz,
>moze z nim poeksperymentuje?

Hehe :-) U mnie bylo OK.

>O wlasnie z tego co gdzies czytalem, to mozna zmniejszyc napiecie idace
>do wentylatorka podlaczajac diody [sic], tak to zrobiles, czy moze
>inaczej?

Tak, ja mam wyprowadzony kabelek do srodka obudowy i podlaczony do
wtyczki od zasilacza do napedeow..

Tam sobie ustawisz na 7V. Musisz pomieszac kabelkami we wtyczce.
Czerwony z wiatraka do zoltego z wtyczki zasilacza, a czarny z
wiatraka do czerwonego z wtyczki do napedow z zasilacza

Masz 12V - 5V = 7V

>FK

***Dawid "Larus" Paszkowski***

--
L.A.R.U.S.: Lifeform Assembled for Repair and Ultimate Sabotage
Based on PIII Coppermine 1.35 GHz & BE6 II Engine