Re: 350zł na obudowe to nie za duzo?

Autor: Funky_Kowal (FunkyKowal_at_wp.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 11:01:11 MET DST

From: Larus <larus_at_silesianet.pl>
Sent: Monday, September 03, 2001 11:27 AM

> No fakt, mozna jak Arur radzil, wyciac ta oslone wiatraka z tylu
> zasilacza... ale...... ja bym sie do tego nie posuwal :-)

Tia, a ja sie wlasnie nad tym rozwiazaniem zastanawiam:-)

> OK. Czylis pokojnie IMHO mozesz puscic wiatrak na 7V jesli masz
dobrze
> wentylowana obudowe - masz otwarta czy zamknieta bude ?

Otwarcie budy mija sie z celem, bo jest wtedy znacznie glosniej, a czy
jest dobrze wentylowana? No coz, wszystkie kable i druciki pokleilem
tasmami tak aby sie nie walaly po calych bebechach, ale sama obudowa,
pomomo ze to ATX jest dosc mala - tylko trzy duze kieszenie. Pewnie
wentylacja sie polepszy jak skroce wszystki tasmy IDE, a nastapi pewnie
w ten wekend.
Aha, wedlug MB monitor-a temperatura chipsetu MB nie przekracza 31
stopni - dzisiaj doszla tylko do 28 stopni.

> Tak, ja mam wyprowadzony kabelek do srodka obudowy i podlaczony do
> wtyczki od zasilacza do napedeow..
>
> Tam sobie ustawisz na 7V. Musisz pomieszac kabelkami we wtyczce.
> Czerwony z wiatraka do zoltego z wtyczki zasilacza, a czarny z
> wiatraka do czerwonego z wtyczki do napedow z zasilacza
>
> Masz 12V - 5V = 7V

Niech no sprawdze, czy zrozumialem... wentylator w zasilaczu dostaje
napiecie z wtyczki od stacji FDD, tak?

FK

p.s. dzieki za odpowiedz:-)