Re: 350zł na obudowe to nie za duzo?

Autor: Artur Orlowski (arturo_at_edu.com.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 21:49:19 MET DST

Larus wrote:
> Tak, ja mam wyprowadzony kabelek do srodka obudowy i podlaczony do
> wtyczki od zasilacza do napedeow..

  Tutaj czasami trzeba uwazac przy zbyt dobrych zasilaczach ;)
Mowie oczywiscie o jakims firmowym zabezpieczeniu przed spaleniem
wentylatorka. Wtedy zasilacz sam sie wylacza. Mozna to obejsc
podlaczajac do stykow, zamiast wentylatora, spory opornik.
BTW. Niektore dobre (czyt. "bardzo drogie") zasilacze maja czasami
zamontoany regulator obrotow z regulacja (specjalne pokretlo wewnatrz
zasilacza). Ja cos takiego spotkalem w Fortronie 400W. Niestety duze
zejscie z obrotami nie bylo mozliwe, bo uklad mierzacy predkosc obrotowa
wentylatora odcinal zasilanie uznajac, ze wentylator jest uszkodzony.

        Artur