Re: 350zł na obudowe to nie za duzo?

Autor: Funky_Kowal (FunkyKowal_at_wp.pl)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 20:10:32 MET DST

From: Larus <larus_at_silesianet.pl>
Sent: Sunday, September 02, 2001 6:57 PM

Jak

> To sa jedyne metody - zasilacz sam w sobie dzwieku nie wydaje - to
> wiatrak halasuje....

A bydowa "klatki" nie ma znaczenia... bo wiesz jak powietrze ma wiele
przszkod do pokonania to i halas bedzie wiekszy, prawda?

> PS. Jaki masz sprzet dokladnie i co na nim robisz ? Chodzi mi o
> obciazenie...

Juz podaje:

Abit BF6
Cel 566_at_813vol1,75
GoldenOrb
2x128MB
Riva TNT M64 125&150
- ta karta ma zalozony wentylator z procesora pentium 166MMX w wersji
BOX
FlyVideo98FM
SoundForte Quad X-Treme 256
Modem Zoltrix 33.6 ISA
Seagate 40GB U5 5400/512
Fujitsu 6,4GB 7200/??? (MPC3065AH)
CDx4 Mitsumi
- dodatkowy wentylator w obudowie (wyjety z zasilacza)
FDD;mysz;klawiatura

A co robie... ostatnio przede wszystkim siedze i czytam Wasze listy -
jest ich ponad 350 dziennie! Oprocz tego ucze sie html-a, wiec bawie
sie Pajaczkiem.Ogladam filmy pod VPlayer-em, slucham empetrojek pod
WinAmp-em, czasami popracuje nad pewnym Mag-iem na pewne CD:-) Jesli
chodzi o granie, to baardzo zadko - ale jak ostatnio dorwalem Baldur`s
Gate II - to zmarnowalem caly urlop. W ziazku z tym, ze mam tuner TV,
to ogladam tez telewizje... w sumie od poniedzialku do piatku komputer
chodzi po 7h na dobe, a w weekend pod 12h na dobe:-)

To chyba wszystko...

U mnie jak mialem Celerona 850, to wiatrak mialem w
> zasilaczu po prostu wylaczony ... :-)

To ja chyba nie zaryzykuje... chociaz mam chyba jakis stary zasilacz,
moze z nim poeksperymentuje?

> Teraz jednak mam cichutki wentylator puszczony na 7V i jest OK

O wlasnie z tego co gdzies czytalem, to mozna zmniejszyc napiecie idace
do wentylatorka podlaczajac diody [sic], tak to zrobiles, czy moze
inaczej?

FK