Re: Zmiana na lepsze :)

Autor: _Dzik_ (piotrek_at_optimedia.com.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 11:21:39 MET DST

> A podlozyles Windzie drivery z oryginalnej plyty SB PCI128 (albo zladowane
> ze stron creative?) pod odpowiednia wersje Windows'a?
> Bo jesli uzywasz oryginalnych sterownikow, pod odpowiednia wersje Windy i
> dalej nie chodzi... to nie wiem :-( ... ja w takim przypadku nigdy nie
> mialem problemow (nawet z chipsetem VIA), i podejrzewalbym raczej jakis
> problem z karta (do tej pory dzialala bez problemow?) i/lub
> najprawdopodobniej z biosem/zasobami plyty glownej (piszesz, ze nie chodzi
> mysz? sprawdzales zasoby? nie ma tam jakichs konfliktow? porty<->slot
> [...]

Stery sa z oryginalnej plytki od plyty ogolnie pod Win9x. Na tych sterach
tez chodzila porpawnie. Niestety nie moge sprawdzic zasobow gdyz jak wloze
karte Windows od razu ja wykrywa i jak sie pojawi nazwa to kompletny zwis.
Musz zassac ze stronki Creativa najnowsze stery moze one pomoga, a 4in1 tez
nie najnowsz 4.24 (chyba) to sciagne nowsze.

Pozdro

Piotrek