Moduly Peltiera warto czy nie ????

Autor: >no__name< (uho_at_ineteria.pl)
Data: Fri 24 Aug 2001 - 17:47:36 MET DST

Czesc
Ostatnio kce o/c durona 800/1000 lub wiecej. Jak
wiadomo procesor bedzie sie stasznie grzal a ostanio
przeczytalem o tych wlasnie modulach i kce sobie taki
zalozyc. Podobno sa strasznie wydajne bo roznice temperatur
pomiedzy dwoma stronami plytki moga wynosiec nawet 70
stopni C! Wiem, ze do tego potrzebny jest zasilacz 300W i
bardzo dobry cooler (ja mam Titan Majesty Twins - chyba wystarczy?)
i dobra pasta termoprzewodzaca.
Czy naprawde te moduly to taka super sprawa i czy naprawde
sa takie wydajne jak o nich pisza?
I ew. gdzie mozna je dostac bo widzialem je tylko w
internecie (wysylkowo) a w zadnym sklepie komputerowym nie
maja?

Dziekuje za odpowiedzi

Pozdrawiam