Re: Moduly Peltiera warto czy nie ????

Autor: bmk (bmk_at_acn.waw.pl)
Data: Sat 25 Aug 2001 - 15:01:08 MET DST

> bardzo dobry cooler (ja mam Titan Majesty Twins - chyba wystarczy?)

Heh... Titan Majesty to straszny shit. Prawie sobie nim kompa spaliłem
(A1,33Ghz). Poza tym do peltiera to przydałoby się chłodzenie wodne. Jest to
koszt rzędu 300zł (nie mówię tu o amatroskim chłodzeniu wodnym). Przy
powietrznym potrzebowałbyś bardzo wydajnego dmuchania = bardzo duży hałas.
FOP chyba dałby radę, ale od tych 46dBa odleciałby by ci uszy :)))

Pozdrawiam
bmk