Asus CUSL2-C i wentylator procesora

Autor: Janulus (janulus_at_kki.net.pl)
Data: Fri 24 Aug 2001 - 16:22:13 MET DST

Witam

Czy na plycie ASUS CUSL2-C obroty wentylatora na procku powinny byc
regulowane automatycznie w zaleznosci od temperatury procesora ?
Bo u mnie tak nie jest i wentylator pracuje z mniej wiecej
stala predkoscia 4380-4400 rpm niezaleznie czy procesor ma
30 stopni (zaraz po uruchomieniu komputera) czy 55 (po bardzo
ciezkiej pracy).
Wydaje mi sie, ze BIOS monitorujac temp. procka
i obroty wentylatora powinien dostosowac te obroty do potrzeb
a tym samym uciszyc nieco prace wentylatora.
Jednak tak sie nie dzieje.
Jak to wlasciwie powinno byc ?

pozdrawiam
Janulus

PS. Na CD do plyty jest program Asus Probe, ktory ma funkcje
regulowania predkosci wentylatora po zaznaczeniu odpowiedniej
funkcji, ale to tez u mnie nie dziala.