Re: Tani system do przechwytywania video.

Autor: mizs (dedeusz_at_pf.pl)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 07:39:51 MET DST

Użytkownik "x-man" <wheeler_at_kki.net.pl> napisał w wiadomoœci

> 1. Czy np. karta Aver EZ Capture (ok 200 zł) wykorzystując tylko procesor
mi
> to zrobi bez utraty klatek

sam czasem zrzucam 768x576 kodujac jednoczesnie dzwiek do formatu adpcm a
obraz kodekiem huffyuv, zeby nie gubic klatek zrobilem sobie profil
sprzetowy do przechwytywania z wylaczona sieciowka, scsi i mnostwem innych
rzeczy, obciazenie procka 50-80% (athlon 1.33). Przy tej rozdzielczosci nie
jest mozliwe kopresowanie w locie np. do divxa, poniewaz wczesniej musisz
nad zrzuconym materialem troszke popracowac ;) Kompresja do divxa plus
wczesniej pare filtrow z virtualduba zajmuje kilka godzin.

> 2. Jaki program użyc do robienia zrzutów z możliwością wyboru kodeka żeby
> nie było tych 80 GB?

VirtualDub, ale jesli chcesz miec dobra jakosc to 80GB nie do obejscia :)

> 3. Czytałem tez że na GeForce 3 VIVO można to zrobić, ale za funkcje video
> capture odpowiedzialny jest tam bardzo słaby chpset Philips SAA7108E. I
> można zapisywać do pliku MPEG 2 - to by dało jakieś 6 GB na 2 godz. filmu.
> Jaka jest jakoś takiego filmu czy zbliżona do DVD?

gf3vivo... mialo byc tanio ;) nie sadze, zeby dalo sie tak duza
rozdzielczosc w locie kompresowac do mpeg-2, moze 320x240?

http://www.geocities.com/lukesvideo/

http://members.home.net/beyeler/bbmpeg.html

pozdr.
pawel