Re: Pytanie

Autor: mario (supersoul_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 07:40:49 MET DST

> Choć to jest grupa PC, ale komputer do DTP i to
> na dodatek zestaw Adobe + Quark to czy nie warto
> by się zainteresować jakimś używanym G4?
> Jeśli masz możliwość w jakimś zaprzyjaźnionym
> studio przetestować jakiegoś Maczka to spróbuj
> co ci szkodzi. Widziałem G4 450 za 4500zł.

Dzieki, slyszlalem ze na maczkach jest fajnie,
ale nie stac mnie na maczka, komputer kupuje
na raty. Na pc pracuje od dwoch lat i nie narzekam*
Na razie takiej mozliwosci nie mam (jesli chodzi o maka)
komputer musze kupic w tym tygodniu.

Jesli mialbym kase to napewno kupilbym maka.

* nie narzekam w tym sensie ze, tylko raz w miesiacu
   mam ochote rozwalic komputer...