Re: Tani system do przechwytywania video.

Autor: x-man (wheeler_at_kki.net.pl)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 02:10:44 MET DST

> w pelnym PALu mozesz zrzucac uzywajac prostej karty tv (tunera), z
jakoscia
> DVD mogl by byc problem ale rozumiem, ze chodzi Ci raczej o rozdzielczosc
> dvd ;> Na twoim miejscu kupil bym tuner (np. pixelview play tv pro) plus
> dodatkowy dysk 40GB a jeszcze lepiej 2x40GB (np. seagate U5). 80 GB
powinno
> chyba wystarczyc na okolo 3 godziny materialu (do zrzucania kodek huffyuv,
> bezstratny, kompresja ok. 3:1)

Chciałbym podłączyć do tej karty cyfrowy tuner satelitarny np. Humax z
wyjścia skart i podłączyć go do tej karty Video Capture i do SB Live.
Następnie poczekałbym az zacznie się film i włączyłbym zapisywanie na dysk
do pliku AVI z rozdzielczością np 720*352 (bez tych czarnych pasów) i 25
kl/s. I teraz mam takie pytanka:
1. Czy np. karta Aver EZ Capture (ok 200 zł) wykorzystując tylko procesor mi
to zrobi bez utraty klatek
2. Jaki program użyc do robienia zrzutów z możliwością wyboru kodeka żeby
nie było tych 80 GB?
3. Czytałem tez że na GeForce 3 VIVO można to zrobić, ale za funkcje video
capture odpowiedzialny jest tam bardzo słaby chpset Philips SAA7108E. I
można zapisywać do pliku MPEG 2 - to by dało jakieś 6 GB na 2 godz. filmu.
Jaka jest jakoś takiego filmu czy zbliżona do DVD?
4. Cy ktoś wogóle robił takie rzeczy i czym?

Za dużo pytań... spadam lulu.