Re: Tani system do przechwytywania video.

Autor: x-man (wheeler_at_kki.net.pl)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 16:19:09 MET DST

> sam czasem zrzucam 768x576 kodujac jednoczesnie dzwiek do formatu adpcm a
> obraz kodekiem huffyuv, zeby nie gubic klatek zrobilem sobie profil
> sprzetowy do przechwytywania z wylaczona sieciowka, scsi i mnostwem innych
> rzeczy, obciazenie procka 50-80% (athlon 1.33). Przy tej rozdzielczosci
nie
> jest mozliwe kopresowanie w locie np. do divxa, poniewaz wczesniej musisz
> nad zrzuconym materialem troszke popracowac ;) Kompresja do divxa plus
> wczesniej pare filtrow z virtualduba zajmuje kilka godzin.

Athlon 1.33 hmm... a jak oceniasz przy tychsamych ustawieniach pIII800E_at_896
? Czy pogubi mi ten procek jakieś klatki zakładając że resztę sprzętu mamy
taką samą? ( no właśnie jaki dysk twardy do tych zabaw?)

> VirtualDub, ale jesli chcesz miec dobra jakosc to 80GB nie do obejscia :)

To ile może zająć powiedzmy 2 godz. film? I czy nie można odpalić w
Virtualdubie kodeka żeby w locie kompresował do MPEG2? I ewentualnie jaki
czipste by to zrobił? Bo rozumiem że na karcie której używasz jest BT878

filmu.

> gf3vivo... mialo byc tanio ;) nie sadze, zeby dalo sie tak duza
> rozdzielczosc w locie kompresowac do mpeg-2, moze 320x240?
http://www.pc.com.pl/lab_pokaz.asp?lab=140&str=873 Może i na zwykłej karcie
TV da sie to zrobić tyle że z programem PoverVCR II ?
Nie kupie ani GF3 ani Ati potrzebyje czegoś do 500 zł najlepiej coś
zewnetrznego bo bardzo mi odpowiada moja riva z tv-out

PS. Dzieki za pozostałe odpowiedzi i pozdrawiam