Re: Tani system do przechwytywania video.

Autor: Robert Polkowski (polak_at_pa177.siedlce.sdi.tpnet.pl)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 07:21:16 MET DST

Użytkownik "x-man" <wheeler_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> jakoscia
> powinno
>

> Chciałbym podłączyć do tej karty cyfrowy tuner satelitarny np. Humax z
> wyjścia skart i podłączyć go do tej karty Video Capture i do SB Live.
> Następnie poczekałbym az zacznie się film i włączyłbym zapisywanie na dysk
> do pliku AVI z rozdzielczością np 720*352 (bez tych czarnych pasów) i 25
> kl/s. I teraz mam takie pytanka:
> 1. Czy np. karta Aver EZ Capture (ok 200 zł) wykorzystując tylko procesor
mi
> to zrobi bez utraty klatek
> [...]

Zapomnij o jakosci zblizonej do dvd przy nagrywaniu po kablu
analogowym video :)) (np. z tego tunera sat)
Jesli juz to ludziska praktykuja zrzut bezposrednio strumienia mpeg
z tunera przez scsi np. w noki itp.
Dokladniej to juz sam musisz poszukac.

--
Robert Polkowski  polak_at_ask-blonie.prv.pl   www.ask-blonie.prv.pl