Re: Konfiguracja

Autor: GLide (glyder_at_kreacja.pl)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 02:11:18 MET DST

On Sun, 29 Jul 2001 16:56:22 +0200, "Piko" <piko18_at_tenbit.pl> wrote:

>Niema to jak 256mb ram do surfowania w necie :)))
>A do obrobki zdjec to IMO 128 spoko wystarczy
Zartujesz sobie???

>Konfiguracja jest na dzisiaj, rownie dobrze zamiast durona 750 moznaby
>polecic Athlona 1,2Ghz, bo przeciez mocy nigdy za malo :)
PRzy brabianiu zdjec wiecej zyska na wiekszej pamieci niz epszym
procku.

>Ale faktycznie RAMy sa strasznie tanie wiec mozna dorzucic chociaz ja bym
>raczej te 80zl dorzucil np do durona 800 czy ciut wiekszego dysku.
Uwazasz, ze 50MHz wiecej bedzie lepsze niz dodatkowe 128MB Ramu????
Tych dodatkowych MHz nawet nie zauwazy.

>Jeszcze zaden ktorego widzialem nie padl :) Sa lepsze i gorsze modele w
>kazdym razie na ta 30 nie narzekam i moge z cala odpowiedzialnoscia
>polecic.
szajsungow tez bym nie polecal. Chyba ze monitory.

>ani nawet w przyblizonej cenie. Sorki teraz spojrzalem ze weszly
>nagrywarki TEACa i to nawet tansze :)
I ot jest optymalny wybor!

>Niech Ci bedzie :)))) Zreszta na plycie ECSa i tak jest AC`97
Heh. To chyba dla deperatow ;-)

Pozdro
GLide