Re: Tani system do przechwytywania video.

Autor: mizs (dedeusz_at_pf.pl)
Data: Sun 29 Jul 2001 - 23:15:48 MET DST

Użytkownik "x-man" <wheeler_at_kki.net.pl> napisał w wiadomoœci
> Witam,
>
> Jaką kartę kupić żeby jak najtaniej można było nagrywać filmy na dysk
twardy
> z jakością DVD (zrzuta do MPEG-2 lub AVI z 720*576). Dodam że mam już HDD
> IBM 30 GB, procesor PIII800E. Riva TNT-2 M64
>
> Najlepiej jakaś karta dodatkowa ale bez żadnych bajerów do profesjonalnej
> obróbki video tylko do zrzutu w wys. rozdzielczości.
>
> TIA

w pelnym PALu mozesz zrzucac uzywajac prostej karty tv (tunera), z jakoscia
DVD mogl by byc problem ale rozumiem, ze chodzi Ci raczej o rozdzielczosc
dvd ;> Na twoim miejscu kupil bym tuner (np. pixelview play tv pro) plus
dodatkowy dysk 40GB a jeszcze lepiej 2x40GB (np. seagate U5). 80 GB powinno
chyba wystarczyc na okolo 3 godziny materialu (do zrzucania kodek huffyuv,
bezstratny, kompresja ok. 3:1)

pozdr.
pawel