Re: Pan .::Krzysztof::.

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 10:43:50 MET DST

Hi,

maciek wrote:

> Czytam tę grupę już ładnych kilka lat

To powinieneś zauważać, jaki, za przeproszeniem, burdel się z niej robi.
Tylko Windows, Windows, ogłoszenia i Windows. Już od dawna tak było, ale
to zjawisko jakiś czas temu mocno przybrało na intensywności i trzeba z
tym walczyć.

> ale odkąd aktywował się kolega
> Krzysztof, to już KURWICA JASNA MNIE BIERZE. Ile można czytać postów w stylu
> NTG, nie ta grupa itp? Gdzie ci ludzie mają pisać, do "Przyjaciółki"???

Na właściwą grupę. Czytając grupę pl.comp.pecet ludzie mają nadzieję
nie widzieć pytań dotyczących systemu, którego nie używają i który ma
swoją grupę dyskusyjną. I też ma ich prawo "kurwica jasna" brać jeśli
tłum nie rozróżniających peceta od Windows ludzi pakuje się tutaj ze
swoimi pytaniami.

> Wiem, że czasem posty są nie na temat ale to nie znaczy, że do każdego
> trzeba pisać komentarz w stylu NTG!!!

A co innego można robić? Jak się oleje taki post, to znajdzie się ktoś,
kto odpowie i efekt wychowawczy jest żaden. A jak Tobie nie podoba się
wątek z odpowiedzią NTG, po prostu zignoruj go w czytniku.

> Kolega Krzysztof chce silnie zaistnieć
> w "środowisku". Jest pewnie nikczemnego wzrostu, gruby i nosi okulary.
> Internet, to wymarzone miejsce do zaistnienia dla takich ludzi.

Wiesz, wydaje mi się iż Twój poziom jest mocno niski.

| Radosław Sokół  |  mailto:rsokol_at_magsoft.com.pl          |
|                 |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/    |
\................... ftp://sokol.gliwicki.necik.pl/ ......./