Pan .::Krzysztof::.

Autor: maciek (leon5_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 19:08:45 MET DST

> i w ten oto sposob - ja zwykly uzytkownik korzystajacy z tepsy
> aby polaczyc sie z internetem sciagam zamiast 2 postow (pytanie oraz
> odpowidz - jesli ja znacie oczywiscie) tych postow 8+moj, z ktorych
> ani jeden nie jest zwiazany z pl.comp.pecet
>
> Pozdrawiam TP
>
> ps. zycze wszystkim aby w przyszlosci walka z OT nie byla poniesiona az
> takimi kosztami

Czytam tę grupę już ładnych kilka lat ale odkąd aktywował się kolega
Krzysztof, to już KURWICA JASNA MNIE BIERZE. Ile można czytać postów w stylu
NTG, nie ta grupa itp? Gdzie ci ludzie mają pisać, do "Przyjaciółki"???
Wiem, że czasem posty są nie na temat ale to nie znaczy, że do każdego
trzeba pisać komentarz w stylu NTG!!! Kolega Krzysztof chce silnie zaistnieć
w "środowisku". Jest pewnie nikczemnego wzrostu, gruby i nosi okulary.
Internet, to wymarzone miejsce do zaistnienia dla takich ludzi. Kolego
Krzysiu, daj już nam spokój, zajmij się czymś innym, (np zbieraj pokemony,
jak chcesz, to mój syn wymieni się z Tobą na kilka)tym bardziej, że Twoja
wiedza na temat PC-etów też nie jest wielka.
DAJ POŻYĆ!!!
maciek