Re: Pan .::Krzysztof::.

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 11:18:36 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> napisał w wiadomości

Witam!

> To powinieneś zauważać, jaki, za przeproszeniem, burdel się z niej robi.
> Tylko Windows, Windows, ogłoszenia i Windows. Już od dawna tak było, ale
> to zjawisko jakiś czas temu mocno przybrało na intensywności i trzeba z
> tym walczyć.

Dokladnie !

> A co innego można robić? Jak się oleje taki post, to znajdzie się ktoś,
> kto odpowie i efekt wychowawczy jest żaden. A jak Tobie nie podoba się
> wątek z odpowiedzią NTG, po prostu zignoruj go w czytniku.

Czytasz w moich myslach :)

> Wiesz, wydaje mi się iż Twój poziom jest mocno niski.

bardzooooooooo niski, zreszta kto dzis nie nosi okularow ( ty macku tez
bedziesz oj bedziesz ) ?
Komus tu jeszcze nie podobaly sie kropka i 2x dwukropek przy moim nicku
("dziewczece") - buahhaahahh.

Jesli taki znawca tematu jakim jest Radoslaw Sokol mnie popiera to niestety
nie widize problemu w mojej dzialalnosci (a efekty juz male sa... )

pozdrawiam