Re: Podwojne zamkniecie win 98se

Autor: Krystian J. (krystian_at_polbox.com)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 10:39:16 MET DST

Użytkownik . : : Krzysztof : : . <krionix_at_poland.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9jnkqn$4ol$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik "!@! Piotr !@!" <piotr_rzeczkowski_at_interia.pl> napisał w
> wiadomości news:9jnjpa$r7k$1_at_news.tpi.pl...

> niech mu bedzie win9x : pl.comp.os.ms-windows.win9x :)
>
> dodam ze widzialem ze ntg ale sie powstrzymalem :P
> (widac nie tylko mi to przeszkadza)

Jezu ludzie wyluzujcie troche...
Po pierwsze nie jest to do konca NTG bo problem lezy po stronie konfiguracji
sprzetu (a raczej jego sterownikow), a pozatym ten nieszczesny win98 chodzi
nie na czym innym jak na komp pc co juz miesci sie w temacie grupy. Co
innego jezeli pisalbym sobie o tym jak fajnie zalalo mi dzisiaj (i wczoraj i
przedwczoraj) chalupe to juz bylo by NTG.
Po drugie zanim znowu napiszecie taka odpowiedz zastanowcie sie dwa razy.
Sam jestem modemowcem i naprawde mniej mnie boli sciagniecie jednej
wiadomosci nawet gdyby byla ona NTG( przeciez nikt nie musi na nia
odpowiadac) niz paru wiadomosci ( w tym przypadku juz 2) mowiacych jedynie o
tym ze to jest NTG.
Jezeli nie znasz odpowiedzi na pytanie, badz poprostu nie chcesz na nie
odpowiadac to nie pisz nic. Zasmiecaniem grupy jest dopiero puszczanie
takich odpowiedzi. Rozumiem ze na grupie trzeba dbac o porzadek, ale robmy
to rozsadnie...
Pozdrawiam
Krystian J.