Re: Czy Pentium II 300 jest szybsze od Durona 650???

Autor: Remigiusz Weska (rew_at_simple.com.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 17:22:07 MET DST

Użytkownik "Miku" <lukaszm1_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam dziwny problem z moja karta graficzna Elsa Victory Erazor z tv in/out.
> Jakis rok temu mialem PII300 z 64M RAM na ktorym nagrywalem film z wejscia
> tej karty wyszedl bez zarzutow. Byly wszystkie klatki a film chodzil
> plynnie. Jak wymienilem procesor i plyte na

Niestety PII 350 jest wydajniejszy od Celerona 500
to i pewnie od AMD Duron 650.

Mam kompa z celeronem 500 (płyta z VIA) i drugiego z PII 350 (Intel BX) i
niestety PII 350 jest dużo szybszy. Ostatnio zmieniłem na PIII 800 (BX) i
nie potrzebuje żadnego shitu typu VIA Pack, AMD pack, itd..., wszystko
działa i jak zainstaluje XP to tez będzie działać a jak bym miał AMD to
polowe życia spędziłbym na instalowaniu patchy do wszystkiego (Chociaż korci
mnie żeby kupić Athlona i go trochę potestowac).

Remek
rweska_at_ajax.umcs.lublin.pl